spot_img
spot_imgspot_img
17.7 C
Vaslui
03-iun.-2024

A reclamat la OPC calitatea păpuşii gonflabile cumpărate din Iaşi

- Advertisement -

Plângerea îi aparţine unui bărbat nemulţumit de culoarea şi materialul părului păpuşii comandate pe internet.

Comisarii de la Protecţia Consumatorului au fost puşi într-o situaţie puţin mai diferită decât de obicei, după ce un bucureştean s-a declarat nemulţumit de o păpuşă gonflabilă cumpărată din Iaşi. Dacă majoritatea petiţionarilor care depun reclamaţii la sediul CJPC Iaşi se declară nemulţumiţi de firme de telefonie sau internet, produse expirate sau de comportamentul unor angajaţi, petiţionarul din capitală le-a dat comisarilor o sarcină interesantă.

În urmă cu trei-patru săptămâni, cetăţeanul a comandat de pe site-ul www.4love.ro o păpuşă gonflabilă şi multe geluri, creme şi diferite accesorii, cu o valoare totală de circa 1.600 lei. Când a primit pachetul, cetăţeanul a constatat că păpuşa are părul diferit faţă de descrierea de pe site, motiv pentru care a returnat pachetul, dar nu şi-a mai primit banii.

Comisarii au înregistrat reclamaţia venită prin poştă, urmând ca astăzi să fie efectuat un control la firma Luxiprimum SRL, care administrează site-ul respectiv de vânzări online. „Concret, persoana în cauză se declara nemulţumită de faptul că păpuşa are probleme cu materialul din care este făcut părul, mai exact nu corespunde cu modelul comandat de pe site-ul comerciantului. Produsul nu ar fi fost desigilat şi, potrivit reclamaţiei, rezultă că petiţionarul l-a returnat către comerciant, însă nu i-a fost restituită suma achitată. Înainte să trimită reclamaţia prin poştă, reclamantul a sunat să se informeze asupra modului în care ni se poate adresa şi şi-a justificat achiziţia menţionând că este pentru nişte prieteni care locuiesc pe un vârf de munte“, au precizat comisarii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului.

Deoarece datele reclamantului sunt confidenţiale, reprezentanţii firmei nu au putut oferi un punct de vedere oficial pentru acest caz. „Noi primim foarte multe comenzi, astfel că nu putem şti care este problema domnului în cauză. Oricum, astfel de cazuri se soluţionează la nivelul fiecărui magazin, nu la firmă. Într-adevăr, sediul firmei este în Iaşi, dar poate produsul a fost distribuit de la magazinul din Bucureşti“, ne-a spus un reprezentant al firmei.

ziaruldeiasi.ro

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.