spot_img
spot_imgspot_img
21.2 C
Vaslui
19-mai-2024

Uite in ce situatie jenanta a fost pus un iesean cand si-a cumparat bilet RATP

- Advertisement -

Un calator care foloseste transportul public iesean a fost pus intr-o situatie cu totul nefasta cand a vrut sa-si cumpere bilet de la un automat RATP

Instalate de aproape un an in diferite zone din Iasi, automatele de bilete dau batai de cap multor persoane care le folosesc. Dorind sa cumpere un bilet RATP, un iesean a fost pus intr-o situatie cu totul jenanta. Acesta a introdus banii in tonomatul din Piata Unirii si a facut comanda normala pentru cumpararea unui bilet cu doua calatorii, insa lucrurile s-au complicat de-a binelea.

„Am incercat sa cumpar un bilet cu doua calatorii de la un automat din Piata Unirii. Nu numai ca nu am primit bilet, dar nici nu mi-a returnat banii. Am sunat la numarul verde afisat si mi s-a spus ca sesizarea mea a fost inregistrata si ca, in maxim 10 zile voi fi contactat. Dupa doua saptamani m-au sunat si mi-au spus sa ma prezint la sediul RATP pentru a-mi ridica biletul. Din orice punct al Iasului, pentru a ajunge la sediul RATP esti nevoit sa folosesti ori doua bilete cu o calatorie, ori un bilet cu doua calatorii. Si asta pentru a primi biletul neonorat de acel automat. Am mers la sediu, la un ghiseu special amenajat pentru astfel de situatii. Doamna de la acel ghiseu avea vreo 10 foi pline cu nume. Dupa ce a gasit numele meu, a facut o copie la cartea de identitate si mi-a inmanat un bilet cu doua calatorii. Cat am dat pe pere, am primit pe mere. Nu mai vorbesc de timpul pierdut si de faptul ca atunci cand am avut nevoie de bilet, nu am putut beneficia de serviciile RATP si am fost nevoit sa cheltui de 10 ori mai mult cu un taxi. O prostie fara seaman cu aceste automate. Mi-au spus ca au probleme cu reglajul lor. Sa le regleze, inainte de a le monta in strada!”, povesteste ieseanul Vasile Munteanu.

Oficialii regiei locale de transport public sustin ca cele zece automate de bilete instalate in diverse zone din Iasi funztioneaza la parametri normali, iar cazurile in care acestea dau erori sunt destul de rare. Insa recunosc ca exista situatii in care aparatele pot ramane fara bani pentru rest, iar in aceste situatii, clientul trebuie sa solicite la sediul RATP suma neincasata.  „Lumea s-a obisnuit treptat sa foloseasca automatele de bilete. Acestea functioneaza de obicei bine, insa exista si cazuri cand apar defectiuni din cauza unor persoane care introduc diverse obiecte in orificiile aparatului. Angajatii nostri schimba regulat casetele cu bani. Exista cazuri rare cand ele pot ramane fara bani, insa suma poate fi recuperata la sediul nostru. Sunt si situatii cand persoana care foloseste automatul nu introduce suficienti bani pentru ceea ce vrea sa achizitioneze, iar atunci este emis un bon inscriptionat cu un cod, care poate fi folosit oricand acesta vrea sa achizitioneze un bilet”, explica Adrian Mihai, purtator de cuvant RATP Iasi.

Vlad ALEXA
vladalexa•bzi.ro
- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.